Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu

Tarım ve Orman Bakanı Yumaklı, TMO’nun hububat alım ödemelerine başladığını duyurdu. İlk ödemeler bugün çiftçilerin hesaplarına yatırılıyor. Hasat sezonu ile beraber alımların 600 noktaya ulaşması planlanıyor.
Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisinin hububat alımlarında ödemelere başladığını belirterek, “TMO, 3 Haziran’da başlayan hububat alım sürecinde ilk ödemeleri çiftçilerimizin hesaplarına bugün aktarıyor.” ifadesini kullandı.
Yumaklı, NSosyal hesabından yaptığı paylaşımda, TMO’nun hububat alım ödemelerine ilişkin bilgi vererek, şunları kaydetti:
“TMO, 3 Haziran’da başlayan hububat alım sürecinde ilk ödemeleri çiftçilerimizin hesaplarına bugün aktarıyor. Ülke genelindeki 211 noktada devam eden alımlarımız hasat sezonunun yoğunlaşmasıyla 600 noktaya ulaşacak.
“TMO, GELEN ÜRÜNLERİN TAMAMINI ALACAK”
TMO, kendisine getirilen ürünlerin tamamını alacak. Ürün bedellerini ise 21’inci günden itibaren üreticilerimizin hesaplarına aktarmaya devam edecek. Çiftçimizin emeğini ve alın terini korumaya devam edeceğiz.”