Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, “Geçen sene yaklaşık 30 tane hastane hizmete aldık, bu sene de hedefimiz Türkiye genelinde şehir hastaneleri dahil 60 hastaneyi insanlarımızın hizmetine sunmak” dedi Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, A Haber canlı yayınında gündeme ilişkin soruları yanıtladı, değerlendirmelerde bulundu. Türkiye’nin Covid-19 salgını sürecini başarıyla yönettiğini belirten Memişoğlu, bakanlığın...